מדיניות משלוחים
מדיניות משלוחים
אנו מתמודדים עם ביקוש גבוה במיוחד
. אנו שולחים לכל רחבי הארץ. זמן ייצור ועיבוד: 0-2 ימי עסקים
, ולאחר מכן זמן אריזה ומשלוח: 2-5 ימי עסקים
. לכל שאלה או פנייה, אנו זמינים בצ'אט שבצד ימין למטה. כרגע, אנו מציעים משלוח חינם עד לנקודת איסוף, ו-35 שקלים עד הבית.
החברה ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים ולא יישאו בכל נזק מכל סוג שהוא, בין אם ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד, שייגרם למשתמש ו/או ללקוח ו/או לצד שלישי, כתוצאה משימוש ו/או הזמנה דרך האתר – תהא עילת התביעה אשר תהא – לרבות הפסד הכנסה ו/או מניעת רווח שייגרמו מכל סיבה שהיא. החברה עושה את מירב המאמצים להבטיח שהמידע המופיע באתר יהיה שלם ומדויק ככל האפשר, אך יובהר כי עלולים להופיע בו, בתום לב, אי-דיוקים או שגיאות, והחברה לא תישא באחריות כלשהי שתיגרם מהם או תהיה קשורה אליהם. בכל מקרה, לא תישא החברה באחריות כלשהי שתעלה על ערך המוצר/הבגד שנרכש, וכן בכל נזק שאינו ישיר. בכפוף לכל דין, החברה לא תישא באחריות לכל נזק מכל סוג שהוא שייגרם ללקוח או למי מטעמו, אם מידע כלשהו שהזין הלקוח במהלך ביצוע ההזמנה יאבד או יגיע לגורם שאינו החברה ו/או ייעשה בו שימוש ללא הרשאה. החברה לא תהיה אחראית לכל איחור או עיכוב באספקה ו/או לאי-אספקה של הזמנה, שייגרם כתוצאה מ"כוח עליון" ו/או מאירועים שאינם בשליטת החברה, לרבות שביתות, השבתות, אסונות טבע, מזג אוויר חריג וכדומה, תקלות במערכת המחשוב או במערכות הטלפונים שיפגעו בהשלמת תהליך הרכישה, או תקלות בשירות הדואר האלקטרוני. אבל לעיתים קורות חריגות שאינן בשליטתנו, וכן, החברה לא תישא באחריות לעיכובים מצד גורמים שלישיים כמו חברות המשלוחים. הזמנות שיתקבלו אחרי השעה 13:00 ייחשבו כמתקבלות ביום העסקים הבא. במידה והמשלוח לא סופק מסיבה הקשורה בלקוח, לרבות אך מבלי לגרוע מכלליות האמור, עקב מסירת פרטים שגויים ו/או לא נכונים ו/או לא מדויקים בעת ביצוע ההזמנה, ו/או מכיוון שהלקוח לא היה בכתובת אספקת המשלוח בשעה המיועדת, ו/או שהלקוח סירב לקבל את המשלוח, יחויב הלקוח בעלות דמי המשלוח ודמי הטיפול בגין המשלוח. החברה רשאית להציע באתר מבצעים, הטבות והנחות, וכן רשאית בכל עת להפסיק מבצעים, הטבות והנחות אלה, להחליפם או לשנותם, ללא צורך במתן הודעה מוקדמת על כך
. מייל - info@dreamgifts.co.il
ווטסאפ - 054-514-6427