תקנון החזרים

תקנון החזרים

מדיניות החזר, שינוי וביטול הזמנות:

  1. הגשת בקשה:

    • בקשה להחזר, שינוי או ביטול עסקה יועברו לאתר על ידי מעבר לדף ההזמנה וביצוע החזרה והחזר כספי או באחד מאמצעי ההתקשרות המופיעים בתחתית התקנון.
  2. מוצרים מותאמים אישית:

    • בהתאם לחוק הגנת הצרכן, תשמ"א-1981, לא תתאפשר החזרה של מוצרים שיוצרו במיוחד עבור הלקוח על פי דרישות או תמונות או עיצוב או מידות מיוחדות, מוצרים הניתנים להעתקה או לשכפול על ידי הלקוח.
  3. החזר מוצרים סטנדרטיים:

    • החזר, שינוי או ביטול הזמנה של מוצרים ללא עיצוב אישי או דרישה מיוחדת, יתאפשרו בהחזר כספי או בהחלפה בטווח זמן של עד 14 יום לאחר קבלת הלקוח את ההזמנה בכפוף לתנאים הבאים:
      • ההחזר, שינוי או ביטול נעשו מפני שהלקוח התחרט (ולא עקב פגם או אי התאמה) ואושרו על ידי האתר;
      • ביחס ל-"עולה חדש", "אדם עם מוגבלות" ו"אזרח ותיק", כקבוע בסעיף 14ג'1 לחוק הגנת הצרכן, רשאי הלקוח לבטל את ההזמנה בתוך ארבעה חודשים מיום ביצוע ההזמנה או מיום קבלת המסמך נשוא העסקה, לפי המאוחר, בכפוף להצגת תעודה מתאימה, ובכל מקרה הכל בהתאם ובכפוף לתנאים הקבועים בסעיף 14ג'1 לחוק הגנת הצרכן כאמור.
      • על הלקוח להשיב את המוצר לאתר כאשר הוא במצבו כפי שקיבל אותו;
      • מוצרים אלקטרוניים יוחזרו באריזה המקורית, עם כל האביזרים, המדריכים והאחריות שהגיעו עם המוצר, וללא כל סימני שימוש;
      • המוצר יוחזר בצירוף חשבונית עסקה או הוכחת עסקה;
      • העלויות הכרוכות בהחזרת ההזמנה תחולנה על הלקוח;
      • ייגבו דמי ביטול בגובה 5% ממחיר המוצר או בסך 100 ש״ח (לפי הנמוך מבניהם).
  4. החזרה לאחר 14 יום:

    • במידה וההחזר, השינוי או הביטול יתבקשו לאחר 14 יום מקבלת ההזמנה, בקשה להחזר, שינוי או ביטול עסקה יתאפשרו בכפוף לשקול דעתו הבלעדי של האתר.
  5. אמצעי ההחזר הכספי:

    • בכל מקרה, ההחזר הכספי יעשה באמצעי התשלום שבו ביצע הלקוח את ההזמנה.
  6. אישור ההחזרה:

    • החזרה, שינוי או ביטול יאושרו לאחר שהלקוח יקבל הודעה בכתב מהאתר המאשרת זאת.
  7. מוצר פגום:

    • במקרה שהחזר, שינוי או ביטול נעשו עקב פגם במוצר, האחריות לאיסוף או החלפת המוצר הפגום מהמקום בו נמסר, תחול על האתר.
    • מוצר שיוגדר כפגום על ידי הלקוח באותו יום הקבלה כלומר לפני שנפתח וחל בו שימוש ייבדק על ידי האתר. במידה ולאחר בדיקת האתר המוצר ימצא תקין ו/או שהפגם נעשה לאחר קבלת הלקוח את המוצר כתוצאה של שימוש שאינו סביר, הלקוח לא יקבל החזר כספי ויהיה באפשרותו לבקש את שליחת המוצר חזרה אליו בכפוף לתשלום דמי משלוח פעם נוספת.
  8. תמונות ועיצוב:

    • לא ניתן החזר כספי על תמונה שלא תואמת את חזון הלקוח, אלא אם נבדקה ואושרה ע״י צוות שירות הלקוחות.
  9. אזהרות שימוש - חשוב:

    • תכשיטים עם פנינים: חל איסור להכנס עם תכשיט פנינה למים - לא תינתן אחריות במקרה של דבר זה.
    • מוצרים אלקטרוניים: חל איסור לחשוף מוצרים אלקטרוניים למים, לחות גבוהה או נוזלים - לא תינתן אחריות במקרה של נזק כתוצאה מחשיפה למים או נוזלים.
    • מוצרי עץ: מומלץ להימנע מחשיפה ממושכת למים או לחות גבוהה שעלולה לפגוע במוצר.
  10. החלפה עקב בלאי:

    • במידה ולקוח קיבל מוצר חדש עקב בלאי של מוצר, הלקוח יקבלו בעזרת שילוח לנקודת איסוף בלבד וזאת לאחר החזרה של המוצר התקול לכתובת.

חומרי הייצור

המוצרים באתר נעשים מחומרים שונים כגון:

  • תכשיטים: פלדת אל חלד,סטיינליס סטיל
  • מוצרים אלקטרוניים: רכיבים אלקטרוניים, מסכי LCD/LED, פלסטיק איכותי
  • מוצרי עץ: עץ מלא, עץ מעובד (MDF), פורניר
  • מוצרי פלסטיק: פלסטיק איכותי במגוון סוגים

חומרי המוצרים יכולים להשתנות מעת לעת בהתאם לשינויי האתר.

ביטול עסקה

ביטול עסקה בטרם מסירת המוצר לחברת השילוח:

  • ניתן לבטל את העסקה כל עוד המוצר טרם נמסר לחברת השילוח, זיכוי יבוצע לכרטיס האשראי שבו נעשתה העסקה או לחשבון הביט של הלקוח במקרה של שימוש בביט.
  • במקרה כזה, הלקוח לא יחוייב בעלות נוספת ויוחזר ללקוח הסכום המלא ששילם. זיכוי כספי ינתן כאמור בחוק.

ביטול עסקה לאחר העברת המוצר לחברת השילוח:

  • עסקה שכבר נארזה והועברה לחברת השילוח אינה ניתנת לביטול.
  • במידה ולקוח ירצה לבטל את הרכישה, יש באפשרותו לעשות החזרה לאחר קבלת הפריטים בהתאם למדיניות ההחזרות.
  • עבור בעיות הקשורות למשלוחים, אנא קראו תחילה את מדיניות המשלוחים שלנו.
    החברה ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים ולא יישאו בכל נזק מכל מין וסוג שהוא, ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד, שיגרם למשתמש ו/או ללקוח ו/או לצד שלישי, כתוצאה משימוש ו/או הזמנה באמצעות האתר – תהא עילת התביעה אשר תהא  – לרבות הפסד הכנסה ו/או מניעת רווח שיגרמו מכל סיבה שהיא.

    החברה עושה ככל יכולתה לוודא שהמידע המוצג באתר יהיה המידע השלם והמדויק ביותר אך יובהר, כי עלולים להופיע בו, בתום לב, אי דיוקים או שגיאות אשר החברה לא תישא באחריות כלשהי הנובעת מהם או קשורה אליהם.

     בכל מקרה לא תישא החברה באחריות כלשהי העולה על ערך הבגד/מוצר הנרכש וכן בכל נזק שאינו ישיר.

    בכפוף לכל דין, החברה לא תישא באחריות לכל נזק מכל סוג שהוא, שיגרם ללקוח או למי מטעמו, אם מידע כלשהו שהזין הלקוח במהלך פעולת ביצוע ההזמנה יאבד או יגיע לגורם כלשהו שאינו החברה ו/או יעשה בו שימוש שלא בהרשאה.

     החברה לא תהיה אחראית לכל איחור או עיכוב באספקה ו/או לאי-אספקה של הזמנה, שנגרם כתוצאה מ"כוח עליון" ו/או מאירועים שאינם בשליטתם של החברה, לרבות שביתות, השבתות, אסונות טבע, מזג אוויר חריג וכיוצ"ב, תקלות במערכת המחשוב או במערכות הטלפונים שיפגעו בהשלמת תהליך הרכישה או תקלות בשירות הדואר האלקטרוני.

     אך לפעמים יש חריגות שלא בשליטתנו וכן, החברה לא תיהיה אחראית על עיכובים של גורמי צד שלישי כמו חברות המשלוחים

    הזמנות שיקלטו אחרי השעה 13:00 יחשבו שנקלטו ביום העסקים הבא.

    במידה ולא סופק המשלוח מסיבה הקשורה בלקוח, לרבות אך מבלי לגרוע, עקב מסירת פרטים שגויים ו/או לא נכונים ו/או לא מדוייקים בעת ביצוע ההזמנה ו/או מכיוון שהלקוח לא היה בכתובת אספקת המשלוח בשעה היעודה ו/או שהלקוח סירב לקבל את המשלוח, יחויב הלקוח בעלות דמי המשלוח ודמי הטיפול בגין המשלוח.

     החברה רשאית להציע באתר מבצעים, הטבות והנחות וכן רשאית בכל עת להפסיק מבצעים, הטבות והנחות אלה, להחליפם או לשנותם, בלא צורך לתת כל הודעה מוקדמת על כך.


האמור בתקנון כפוף להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981.

כתובת: שדרות דוד טוביהו 125, באר שבע
 info@dreamgifts.co.il : מייל  

 ‎054-514-6427 :וואטסאפ